Sabtu, Oktober 31, 2009

ALHAMDULILLAH...

Alhamdulillah...
Akhirnya aku berjaya siapkan skrip DI SEBALIK TIRAI BESI... skrip yang paling mencabar bagiku untuk disiapkan. Skrip yang paling banyak mengalirkan air mata isteriku kerana terpaksa menjadi tempat aku melepaskan kebuntuan lantaran kebuntuan untuk menyiapkan skrip tersebut. Memang setiap kali aku siapkan skrip terutama drama bersiri, kami akan bergaduh dan bertengkar dalam mencari perkembangan plot dan sub-plot yang terbaik. Namun DI SEBALIK TIRAI BESI benar-benar mencabar kami berdua.

Isteriku,
Maafkan aku. Sesungguhnya kau isteri yang setia, yang tabah mendepani kerenah seorang suami seperti aku... kau juga seorang guru yang tidak pernah jemu menegur kesilapan aku dalam berkarya. Moga Allah S.W.T menjadikan haruman di syurga.

Kini, aku akan berdepan dengan dengan tugasan baru... menyiapkan drama bersiri 24 episod x 60 minit, SIRAH CINTA yang akan diterbitkan oleh Eurofine Sdn Bhd. Tuhan, berikan aku kekuatan untuk menarikan jemari di papan kekunci dalam menzahirkan apa yang ENGKAU berikan kepadaku - AMIN.

1 ulasan:

  1. kte suke cte yg cik tulis skrip..ayah kte pon suke..ape2 pon all the best..teruskan usaha..

    BalasPadam