Sabtu, Februari 20, 2010

SIRAH CINTA...

Lega... baru selesai siapkan skrip SIRAH CINTA, 25 episod x 1 jam untuk Eurofine. Skrip paling lama mengambil masa untuk disiapkan. Satu bulan. Baru nak rehatkan kepala, tapi Teater Lagenda SAYANG CENDANA sedang menunggu. Ziela telefon beritahu, 1 Mac nak shooting. Aduhh...

Dah lama tak layan anak-anak main layang-layang, pergi mancing dan makan-makan. Anak sulung aku, Marjan Hananie faham, apa-apa hal dia uruskan sendiri. Cuma minta aku hantar ke UiTM Puncak Alam. Amak kedua aku, Najmie Maziez yang sedang menunggu SPM terpaksa urus sendiri hal-hal bersangkutan dengan permohonan untuk IPTA. Anak ketiga aku, Aqalailie Eizzatie yang ada kat SM Sains Sultan Ahmad Shah kat Kuantan, sedih tengok aku hanya sempat bertanya khabar tak sampai setengah jam ketika singgah dalam perjalanan balik dari KL ke Kuala Terengganu. Anak keempat, Adhlan Imran dan yang bongsu, Alief Daniel asyik bertanya... abah, bila nak pergi mancing.

Belum lagi fikir enam tele yang sangkut masa pitching dengan RTm. Tiga baru siap. Tiga lagi baru siapkan treatment.

Kepada mereka... maafkan abah kamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan